Regulamin
I. Warunki ogólne
Strona działająca pod adresem www. pocino.pl, za której pośrednictwem dokonywana jest sprzedaż należy do Patryka Przygodzkiego. Działalność prowadzona jest przez przedsiębiorcę występującego w obrocie pod nazwą „Grupa Centrum” Patryk Przygodzki z siedzibą w 32-545 Dulowa ul. Świętego Krzyża 2 wpisaną jest do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, NIP: 6282285895
- Sprzedającym jest „Grupa Centrum” Patryk Przygodzki z siedzibą w 32-545 Dulowa ul. Św. Krzyża 2, NIP 6282285895
- Finalizacja zamówienia poprzez prawidłowe przejście i wypełnienie wszystkich elementów formularza zamówienia na stronie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Sprzedający odpowiada za jakość oferowanych usług i produktów zgodnie z ustawowymi regulacjami.
- W regulaminie pojęcia Kupującego i Użytkownika oraz Sprzedającego – używane są zamiennie.
II. Składanie zamówień i ich realizacja
- Zamówienia są realizowane w kolejności zgłoszeń . Zamówienia na usługi i towar oferowany przez Sprzedającego poprzez stronę www.pocino.pl składa się prawidłowo wypełniając formularz zamówienia znajdujący się na stronie oraz zaznaczając wszystkie wymagane przyciski zakupu.
- Złożenie prawidłowego i pełnego zamówienia potwierdzane jest w automatycznej wiadomości elektronicznej kierowanej do Kupującego.
- W przypadku niekompletności lub wadliwości wypełnienia zamówienia, Kupujący może zostać poproszony drogą elektroniczną o podanie poprawnych danych lub ich uzupełnienie.
- W przypadku możliwości zrealizowania zamówienia jedynie w części lub niemożności jego zrealizowania w całości, Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o tym drogą elektroniczną. Sprzedający anuluje zamówienie i zwróci użytkownikowi uiszczoną przez niego cenę w całości, chyba, że Kupujący wyrazi zgodę na kontynuowanie zamówienia w ograniczonym zakresie za odpowiednim zmniejszeniem ceny albo wydłużonym i uzgodnionym ze Sprzedającym czasie realizacji całego zamówienia. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.
- Zamówienia mogą być składane elektronicznie przez 24 godziny na dobę poprzez formularz dostępny na przy danym produkcie na stronie www.pocino.pl. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą kolejnego dnia roboczego.
- Dokonanie zamówienia wymaga dla swej skuteczności potwierdzenia (kliknięcia) Kupującego w przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Bez zaznaczenia tego przycisku umowa nie zostaje zawarta.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych i liczony jest w zależności od sposobu płatności w następujący sposób:
-płatność kartą lub przelewem za pośrednictwem serwisu Płatności – od potwierdzenia autoryzacji płatności.
Płatności online obsługuje firma Przelewy24
- Na ostatniej stronie procedury zamówienia znajdują się:
-informacja dla Kupującego o ostatecznej (pełnej) cenie towaru zawierającej wszystkie elementy składowe ceny akceptując te części składowe, a to: (I) cena towaru, (II) koszt pakowania, przygotowania do wysyłki i wysyłki towaru, innych elementów składowych jeśli występują i zostały podane Kupującemu do wiadomości w procedurze zamówienia.
- W toku procedury zamówienia Kupujący zatwierdza zapoznanie się i akceptacje regulaminu Sprzedającego poprzez ostateczną finalizację zamówienia przyciskiem zapłaty.
- Dowód sprzedaży (faktura) jest wysyłana na adres e-mail. Warunkiem wystawienia przez Sprzedającego faktury jest wskazanie przez kupującego odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia, w przeciwnym wypadku dostarczony potwierdzeniem dla kupującego jest wyciąg bankowy z transakcji.
- Sprzedający w celu ułatwienia realizacji zamówień wprowadza następujące statusy zamówień:
-status „Niezdefiniowany” –zamówienie nie zostało zarejestrowane w systemie
-status „Brak potwierdzenia” -zamówienie nie potwierdzone, nie przekazane do realizacji lub wystąpił inny błąd w zamówieniu lub realizacji, zamówienie może być zrealizowane tylko w części.
- Status „W toku”– zamówienie przyjęte i skierowane do realizacji, z zastrzeżeniem tiretu następnego,
- Status „Oczekujemy na przelew”– zamówienie, co do którego płatność została zdefiniowana jako przelew nie zostało jeszcze opłacone.
- Status „wysłane”” –wysyłka towaru do klienta.
III. Płatność i koszt wysyłki
- Kupujący ma do wyboru następujące sposoby płatności za zakupy:
-ePrzelewy
-Płacę z inteligo (inteligo), mTransfer (mBank S.A.), MultiTransfer (mBank S.A.), Płać z iPKONET (PKO BP S.A.), Przelew24 (Bank Zachodni WBK S.A.), Przelew z BPH (Bank BPH S.A.), Płacę z iPKO (PKO BP S.A.), Pekao24Przelew (Bank Pekao S.A.), Płacę z Citi Handlowy (Bank Handlowy w Warszawie S.A.), PayWay Toyota Bank (Toyota Bank S.A.), MeritumBank Przelew (Meritum Bank S.A.), Płać z BOŚ (Bank Ochrony Środowiska S.A.), Płacę z Alior Bankiem (Alior Bank S.A.), Millennium – Płatności Internetowe (Bank Millennium S.A.), Płać z ING (ING Bank Śląski S.A.), Credit Agricole Bank Polska S.A., Eurobank płatność online (Euro Bank S.A.), db Transfer (Deutsche Bank Polska S.A.), T-mobile Usługi Bankowe (Alior Sync S.A.), Płać z Plus Bank (Plus Bank S.A.), Płacę z IKO (PKO BP S.A.), Płacę z Idea-Bank (Idea Bank S.A.), Przelew Volkswagen Bank direct (Volkswagen Bank S.A.), PeoPay (Bank Pekao S.A.), e-transfer Pocztowy24 (Bank Pocztowy S.A.)
-Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- W przypadku wysyłki do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki. Sprzedający wysyła towar za pośrednictwem kuriera. Cena pełna (towar+ przesyłka) zostaje podana Kupującemu w procedurze zamówienia i jest przez niego akceptowana.
- Termin dostawy na terenie Polski wynosi od 1 do 7 dni roboczych, licząc od dnia nadania przesyłki.
- W przypadku nienadejścia przesyłki we wskazanym czasie, prosimy o niezwłoczną informację celem ustalenia przyczyn opóźnienia i podjęcia działań zaradczych lub reklamacyjnych.
- Kupujący uiszcza koszty dostarczenia przesyłki zgodnie z obowiązującym cennikiem umieszczonym przy zamówieniu.
- Dostawa jest możliwa na terenie Polski i zagranicy.
IV Reklamacje i zwroty
- Istnieje możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni.
- Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres:
kontakt@pocino.pl
- Kupujący winien wskazać czego w ramach reklamacji się domaga.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej złożenia. O wyniku postępowania reklamacyjnego kupujący zostanie powiadomiony mailowo na podany adres w zamówieniu. W przypadku uwzględnienia reklamacji nastąpi wymiana towaru na niewadliwy na koszt Sprzedającego albo zwrot zapłaconej ceny na rachunek kupującego w terminie 7 dni od uwzględnienia reklamacji. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.
- Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dostawy produktu bez ponoszenia kosztów innych niż bezpośrednie koszty zwrotu.
- Kupujący w razie odstąpienia ma obowiązek zwrócić Sprzedającemu zakupiony towar w terminie 14 dni od odstąpienia na swój koszt (w przypadku fizycznego produktu). Do przesyłki należy dołączyć wypełnioną kartę zwrotu towaru. (pobierz tutaj)
- Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje. Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Zgodnie z powyższym zwrot Towaru na tej podstawie nie jest możliwy.
V Ochrona danych osobowych
- Sprzedający, gwarantuje ochronę danych osobowych przekazanych przez użytkowników i wykorzystywanie ich wyłącznie w celach związanych z należytą realizacją zamówienia i w ramach obowiązującego prawa. Zapewniamy także możliwość korekty lub usunięcia wprowadzonych danych. Ochrona danych osobowych odbywa się zgodnie z ustawą O ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami.
- Użytkownicy dokonując zamówienia wyrażają zgodę na wykorzystanie swoich danych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia oraz na przetwarzanie danych w tym zakresie.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz konieczne do dokonywania zakupów.
- Wszyscy zarejestrowani użytkownicy mają prawo do korekty i uzupełniania swoich danych osobowych lub natychmiastowego usunięcia konta wraz z danymi osobowymi, poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej z żądaniem usunięcia wszelkich danych z naszej bazy lub z ich korektą pod adres: kontakt@pocino.pl
- Administratorem danych jest Sprzedający
- Informacje przekazywane przez Kupujących są przechowywane i przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, co gwarantuje właściciel strony.
VI. Rejestracja w sklepie
- Użytkownicy mają możliwość:
-korzystania ze Sklepu, w tym zawierania Umów, bez konieczności dokonywania rejestracji, lub
-dokonania rejestracji w Sklepie z wykorzystaniem danych dostępowych Użytkownika (login i hasło).
- Zawarcie Umowy na zakup danego towaru lub usługi bez uprzedniej rejestracji w Sklepie jest możliwe, z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu, po spełnieniu łącznie następujących warunków:
-prawidłowym wypełnieniu elektronicznego formularza internetowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu poprzez podanie wymaganych danych,
-akceptacji Regulaminu.
- W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, rejestracji w Sklepie, a także wszystkich innych czynności tego podmiotu w Sklepie, może dokonać wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w imieniu tego podmiotu wszelkich czynności związanych z korzystaniem ze Sklepu (w tym rejestracji) oraz do wykonywania wszelkich praw i obowiązków tego podmiotu jako Użytkownika (w tym Nabywcy).
- Sprzedawca może żądać uwiarygodnienia podanych przez Użytkownika danych, w tym w przypadku aktualizacji danych Użytkownika, poprzez przesłanie do Sprzedawcy wymaganych dokumentów.
- W przypadku jakiejkolwiek zmiany danych Użytkownika podanych podczas rejestracji Użytkownik powinien je zaktualizować przed zawarciem kolejnej Umowy, korzystając z odpowiedniego formularza dostępnego w Sklepie.
- Z chwilą rejestracji w Sklepie tworzone jest konto Użytkownika stanowiące zbiór zasobów, w którym gromadzone są informacje o Użytkowniku oraz o jego działaniach w ramach Sklepu w związku z zawieranymi Umowami. W ramach swojego konta Użytkownik ma m.in. dostęp do historii swoich zamówień w Sklepie.
VII. Postanowienia końcowe
- Ceny produktów uwzględniają podatek VAT oraz inne podatki i cła (jeśli występują) oraz są podawane wraz z kosztami dostawy.
- Ceny towarów podane na Stronie www mogą ulegać zmianie i obowiązują do odwołania lub do wyczerpania zapasów.
- Oferty promocyjne mogą być ograniczone czasowo lub ilościowo.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 11.11.2022 r.
- W sprawach nieuregulowanych stosuje się postanowienia Ustawy z 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. Z 2014r. poz 827), przepisy kodeksu cywilnego rękojmi oraz przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z 18 lipca 2002r. (Dz. U z 2002 poz 1204 z późniejszymi zmianami ) z 30 kwietnia 2014r.